Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Produkty Indykpolu w nowych opakowaniach

Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za stworzenie jednolitego i nowoczesnego systemu wizualnego dla opakowań produktów marki Indykpol – zgodnie z jej nową strategią pozycjonowania. Celem zmian jest budowanie właściwego wizerunku marki i pozycji lidera w branży. Na sklepowe półki sukcesywnie trafiają kolejne grupy asortymentowe w nowych opakowaniach.
Reklama

Szerokie portfolio produktów marki Indykpol wymagało wypracowania systemu identyfikacji opakowań, które jest bardzo pojemne, a jednocześnie impaktowe. Wyzwaniem było znalezienie nowego charakteru opakowań, wpisującego się w nową strategię marki, ale też kodów funkcjonujących w kategorii. Marce Indykpol zależało na tym, by charakter nowych opakowań odzwierciedlał cechy, które komunikacyjnie są dla niej istotne: radość, szczerość i prostotę. Nowe opakowania mają zatem żywe, radosne kolory, są nowoczesne i bardziej przejrzyste.

– Projekt realizowaliśmy w oparciu o proces oraz narzędzia Design Thinking takie jak: etnografia, analizy półki sklepowej, jakościowe badania z konsumentami, burze mózgów, prototypowanie, wielokrotne testy, warsztaty w multidyscyplinarnych grupach roboczych. Profesjonalny proces oraz bliska współpraca z klientem miały istotny wpływ na końcowy efekt oraz innowacyjność projektu – podkreśla Grzegorz Brzóska, Strategy & Business Development Director w SaltPepper Brand Design.

Agencja, przy współpracy z marką Indykpol, podzieliła ofertę produktową na pięć grup asortymentowych. Każdej z nich przypisano odmienną kolorystykę. Jednocześnie w każdym opakowaniu wykorzystano dynamiczny skos, co pozwoliło zachować spójność marki mimo bardzo szerokiego portfolio. Dodatkowo wprowadzono wiele funkcjonalności, które ułatwiają konsumentowi podjęcie decyzji zakupowych, m.in. wyraziste deskryptory smaku oraz czytelne benefity produktów.

Proces zmian rebrandingowych trwa od paru miesięcy. W grudniu na sklepowych półkach pojawiła się kolejna partia produktów Indykpol w nowych opakowaniach, m.in. Parówki Jedynki, Jedyneczki, Parówki z indyka, Pasztet dworski oraz mięsa Samo dobro.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum