Produkty Klasztorne ruszają z e-sklepem. Nowy kanał dystrybucji ma generować 10 proc. sprzedaży

Zarząd spółki Produkty Klasztorne S.A. informuje, że 25 lutego br. spółka uruchomiła nowy sklep internetowy. Uruchomiony sklep internetowy jest integralną częścią strony www.klasztorne.pl i kończy ostatni etap budowy nowej odsłony strony internetowej spółki.
Zdaniem zarządu uruchomienie internetowego kanału dystrybucji bardzo istotnie wesprze dotychczas realizowaną sprzedaż oraz polepszy komunikację z konsumentami realizowaną w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych i w portalach o tematyce związanej z żywnością i gotowaniem. Zgodnie z przyjętymi założeniami, jednym z elementów budowy marki "Produkty Klasztorne" jest zmiana wizerunku i komunikacji z konsumentami w mediach internetowych.
Spółka przewiduje, że w ciągu najbliższych dwóch lat sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji powinna generować rocznie do 10 proc. przychodów ze sprzedaży.
Produkty Klaszorne mozna kupić m.in. w sieciach Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia, Top Market, Delikatesy Organic, Mini Europa, PSS Bielsko Biała.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
jonek 2014-03-07 22:37:33
straszna dupa ta strona internetowa a sklep to zenada. i na to m.in. byla kasa z emisji prywatnej....????
- 11:56 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
- 09:07 W niedzielę sklepy zamknięte
- 08:23 Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
- 08:16 Buda: Najniższe podatki dla najbiedniejszych
- Pt 20:27 Pracownicy Amazona w Alabamie przeciw utworzeniu związku zawodowego
- Pt 19:21 Innowacje i smak - roślinne alternatywy sera walczą o konsumentów
- Pt 19:21 Użytkownicy aplikacji Modivo mogą sprawdzać, jak prezentują się w konkretnych...
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 3 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.