PARTNER PORTALU

Produkty Klasztorne wchodzą na NewConnect

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2013 14:51

Produkty Klasztorne wchodzą na NewConnect

Spółka Produkty Klasztorne zadebiutuje w środę na rynku NewConnect - podała GPW w komunikacie.

Podstawową działalnością spółki jest sprzedaż produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne". Spółka działa w branży spożywczej od 2007 r. Marka „Produkt Klasztorny" dostępna jest m.in. w ogólnopolskich sieciach delikatesów Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia.

W tej chwili firma współpracuje z ponad dwudziestoma mikroprzedsiębiorcami, którzy tradycyjnymi metodami produkują między innymi nabiał i wędliny, które potem trafiają do sieci delikatesów i sklepów, np. w Łodzi, Warszawie, Poznaniu czy Krakowie. W tej chwili produkowanych jest około 150 produktów.
W zeszłym roku przychody spółki przekroczyły 3,3 mln zł. W ciągu pięciu lat spółka chce osiągać 15-20 mln zł przychodu rocznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Smakosz 2013-12-17 13:06:46

    Pytanie. Czy nazwa "produkty klasztorne" ma coś wspólnego z tradycją kuchni klasztornych? czy to na bazie jakiś receptur z klasztorów jest robione?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8039
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.