Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Produkty marki własnej Lidla dobrze ocenione przez UOKiK

Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej "Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011" pokazuje, że jakość żywności oferowanej pod własną marką znacznie się poprawiła. Na tle badanych sklepów sieciowych obecnych w Polsce wyróżnia się Lidl - na 351 skontrolowanych próbek tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości.
Reklama
W poszczególnych kategoriach wyróżnić można oliwę z oliwek - w żadnej ze skontrolowanych kilkudziesięciu próbek pochodzących ze sklepów Lidl nie stwierdzono nieprawidłowości. Lidl stawia też na najwyższą jakość produktów rybnych - coraz większy procent asortymentu posiada ekologiczne certyfikaty międzynarodowej organizacji Marine Stewardship Council. Oprócz tego każdy produkt rybny jest oznakowany zgodnie
z obowiązującymi normami - zaopatrzony w łacińską nazwę gatunku oraz obszar połowu FAO.
Atutem w kategorii marek własnych sieci Lidl są też mięsa i wędliny oferowane m.in. pod marką Pikok - badania inspektorów Inspekcji Handlowej wykazały, że w Lidlu 94 proc. na 80 przebadanych próbek było bez zarzutów.

W pozostałych kategoriach w tym - mleka i przetworów mlecznych, miodów, czy też napojów bezalkoholowych, soków i wód - na kilkadziesiąt przebadanych w skali roku próbek produktów nieprawidłowości znalazły się tylko w najwyżej kilku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.