Produkty Piątnicy reklamowane na śniadanie

Najnowsza kampania promocyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu roli pełnowartościowego posiłku z wykorzystaniem tradycyjnych produktów nabiałowych. Scenerią trzech spotów reklamowych jest polska wieś, a bohaterką - znana już z wcześniejszych kampanii Piątnicy babcia Eugenia, autentyczna mieszkanka Podlasia.
„Bez śniadania to nie robota”, „Kiedy trzeba wstać, to śniadanie najlepiej wyciąga z łóżka”, czy „Nie masz siły? Pewnie śniadania nie jadłeś” - te popularne zdania, zaczerpnięte z tradycyjnej, ludowej mądrości padają w reklamie.
Kampania obejmuje trzy spoty, w których można zobaczyć babcię Eugenię i dziadka Stasia z wnukami w otoczeniu podlaskiej wsi.
Działania promocyjne są prowadzone w TV i VOD oraz w formie szeroko zasięgowej kampanii internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w obszarze digital i social mediach. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów Five Media. Spoty przygotowało OTO Film. Kampania, która zaczęła się 24 sierpnia potrwa do 29 września.