Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Produkty sieci Pingo Doce trafiają na półki Biedronki

Od 2 do 15 listopada w sklepach Biedronka trwa akcja tematyczna "Smaki Portugalii Smaki Hiszpanii". W ramach kampanii firma wprowadziła na półki kilkadziesiąt produktów z tych krajów, w tym wyroby marki własnej z logo Pingo Doce, czyli nazwą supermarketów prowadzonych przez operatora Biedronki w Portugalii.
Reklama

Produkty z logo Pingo Doce to m.in. marmolada extra, sól morska gruboziarnista, porcje z dorsza Bacalhau, ryż Agulha, gaspacho czy Herbatniki Maria.

Ponadto w ofercie sieć oferuje m.in. daktyle zawijane w wędzony boczek, chorizo, kalmary w cieście po rzymsku, anchois, mrożone małże oraz świeże mule.

Akcję "Smaki Portugalii" sieć organizuje już drugi raz w tym roku.

Przypomnijmy, w lipcu br. sieć podawała, że w porównaniu z danymi za pierwsze półrocze roku 2014, import produktów portugalskich do Biedronki wzrósł o ponad 60%, szczególnie dotyczy to owoców – głównie cytrusowych, mango i melonów; warzyw – głównie brokułów, czosnku, pomidorów i fasoli oraz wina, którego eksport z Portugalii osiągnął prawie trzy miliony litrów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum