Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Produkty Sonko w nowej szacie graficznej

Marka Sonko zdecydowała się na rebranding. Ma on na celu wprowadzenie spójności i jedności w identyfikacji wizualnej, ale również wdrożenie nowej strategii bazującej na esencji marki czyli pozytywnej energii.
Reklama

Nowa identyfikacja wizualna Sonko jest zobrazowaniem nowej strategii i pozycjonowania marki, w której najważniejszym elementem tożsamości jest pozytywna energia. W projekcie zostało zachowane to co była najważniejsze w Sonko, ale symboliczne podejście do wizualizacji słońca pozwoliło unowocześnić wygląd i nadać spójności przez wprowadzenie uniwersalnego systemu identyfikacji marki w górnej części opakowań. Pozwoliło to ujednolicić wszystkie produkty, jednocześnie ułatwiając nawigację po całym portfolio, zarówno tym dotychczasowym jak i w nowych kategoriach, w których się rozwijamy. Poszczególne kategorie stają się spójne wizualnie, a dzięki temu wyróżniają się pośród projektów konkurencji, tworząc spójny obraz marki – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO grupy Oshee będącej właścicielem marki Sonko.

Nowe opakowania Sonko wzmacniają charakter marki, jako ciepłej, przyjaznej, rodzinnej, dbającej o zdrowie i pozytywnej w każdym calu. Dlatego, obok zmiany identyfikacji, na pudełkach z kaszami, czy ryżem, pojawią się również zdjęcia potraw, mające być inspiracją dla kupujących. Małą podpowiedzią, jaką potrawę warto przyrządzić, by miło zaskoczyć rodzinę lub przyjaciół. Obok apetycznie wyglądającego dania znalazły się najważniejsze informacje o produkcie, przedstawione w czytelny i uporządkowany sposób – dodatkowo wzmocnione boczną belką kolorystyczną.

Nowością jest również identyfikacja poszczególnych kategorii. Różne rodzaje ryżu zostały oznaczone barwą niebieską, a kasze brązową. Dzięki temu zakupy mają stać się łatwiejsze, przyjemniejsze i szybsze.

Rebrandingowi Sonko będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa. Marka skupi się na działaniach digitalowych oraz w punktach sprzedaży, by tam dotrzeć bezpośrednio do konsumentów. Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej można już znaleźć na sklepowych półkach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum