Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Produkty z logo sieci stanowią 14 proc. koszyka zakupów Polaków

Według danych firmy Nielsen produkty z logo sieciówki stanowią ok. 14 proc. koszyka zakupów Polaków, o 2 proc. więcej niż w 2007 r. (średnia unijna to 15 proc., a w Szwajcarii czy Wielkiej Brytanii nawet 50 proc.). Do tańszych zastępników przekonaliśmy się dzięki kryzysowi - aż 60 proc. Europejczyków przyznało, że kiedy gospodarka wyhamowała, zaczęli częściej kupować tanie produkty - podało Metro.
Reklama

Jednka, 90 proc. Europejczyków deklaruje, że kiedy nadejdą lepsze czasy, z nich nie zrezygnuje.

Jak podaje Metro, zaledwie co czwarty Polak wierzy, że tańszy towar może dorównać jakością oryginałowi


Plany uruchomienia własnej marki ogłosił właśnie Ruch, który w swoich kioskach z logo Ruch Cafe będzie sprzedawać m.in. gorącą kawę. Kilka tysięcy produktów pod własnym logo sprzedają już Carrefour i Tesco, takich towarów przybywa też rosnących w siłę dyskontach, typu Biedronka i Lidl. ażDla sieci handlowych produkują najbardziej znane firmy spożywcze, m.in. Bonduelle, Dan Cake, Food Care, Materne, Roleski, OSM Krasnystaw, Mlekpol, Mlekowita, Bakoma, Ustronianka. Ich produkty, sprzedawane pod logo sieciówek, są czasem o połowę tańsze niż oryginały. Proste opakowania mają sugerować, że sieć nie generuje zbędnych kosztów. Hipermarkety przekonują, że produkty na jakości nie tracą.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.