Produkty ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego trafią na półki sieci Aldi
Sieć ALDI wprowadza do sprzedaży produkty spożywcze ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego. Akcja trwać będzie od 10 do 15 września, a w jej ramach we wszystkich sklepach sieci dostępne będą tradycyjne regionalne przysmaki wielkopolskie.
Europejska Sieć Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego (European Network of Regional Culinary Heritage) to zrzeszenie około 1500 producentów, przetwórców i restauratorów z 46 regionów członkowskich Europy, w tym ze Szwecji, Ukrainy, Chorwacji oraz dziesięciu z Polski. Jego celem jest promocja regionalnej żywności opartej na lokalnych i tradycyjnych produktach. Województwo Wielkopolskie należy do Europejskiej Sieci Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego od 10 lat, zrzeszając 130 członków, w tym producentów żywności, przetwórców, restauracje, gospody i gościńce.
Promocja w sieciach sklepów ALDI rozpoczyna się od zaprezentowania produktów typowych dla Wielkopolski, ale w następnych tygodniach oferta zaprezentuje kolejne regiony. W ramach akcji „Tradycja warta Poznania”, we wszystkich sklepach ALDI w Polsce, klienci będą mogli kupić, m.in. leberkę – ręcznie robiony pasztet po wielkopolsku, perliczki wielkopolskie, gzik, andruty kaliskie, oleje wielkopolskie czy ciepłe lody.Ich produkcja oparta jest o tradycyjne receptury, a także naturalne, ekologiczne składniki najwyższej jakości.
- Wzrasta etnocentryzm konsumencki, wyrażający się w poszukiwaniu regionalnych produktów wysokiej jakości opartych na tradycyjnych recepturach. Produkty ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego będą uatrakcyjniać naszą ofertę cyklicznie do końca roku. Każdy region ma swoje wspaniałe specjały i przysmaki - tradycyjne i przede wszystkim typowo polskie. Cieszymy się, że będziemy mogli przedstawić je klientom ALDI - komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.