PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Promocja konsumencka marki Prince Polo

Autor: prkwadrat 1 października 2010 11:44

Promocja konsumencka marki Prince Polo

W ramach jesiennej kampanii Prince Polo Kraft Foods Polska prowadzi promocję konsumencką. Oprócz działań w internecie kampanię tworzą reklama TV oraz edycja limitowana "opakowań z emocjami".

Mechanizm składa się z dwóch tur. W pierwszej konsumenci mogą na mapie 14 największych studenckich miast w Polsce zgłaszać miejsca, które kojarzą im się z wolnością, radością, przyjaźnią bądź miłością. Każde zgłoszenie powinno zawierać także krótkie uzasadnienie/historię dotyczące danego miejsca. W ten sposób powstaje Mapa Dobrych Emocji.
W drugiej turze internauci głosują na najciekawsze miejsca związane z daną emocją w danym mieście. Dla autorów najpopularniejszych rekomendacji przygotowano nagrody, które mają wywołać pozytywne emocje - weekendowe wyjazdy dla dwojga lub grupy przyjaciół, profesjonalne sesje fotograficzne, motory Harley Davidson na weekend.
Akcja prowadzona jest na bazie dedykowanej strony internetowej www.mapadobrychemocji.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Anonimka 2010-10-24 10:37:07

    w konkursie zaznaczono ze można było oddać tylko jeden glos dziennie z jednego IP ale jednak było tak że klikając na zmiane raz np. milość raz wolność generował się nowy kod i można było glosowac do bólu ile razy się chcialo klikając na zmiane np. wszystkie 4. Więc ludzie siedzieli po nocnach i klikali. Wiem bo poznalam sama ten sposób. Do tej chwili nie wiem kto wygrał, czy 56 osob ktore sa w zakladce zwyciezcy czy 4 ? bo wydawalo mi sie ze sa 4 nagrody tylko.

  • Marta 2010-10-21 10:53:01

    Mapa Złych Emocji



    Całkowity brak profesjonalizmu spowodował, że w konkursie zwyciężyli oszuści internetowi. Białystok- 16 867, Lublin - 22 636, tomarek- 3323, Toruń ewelina.jaroszczuk - ostatniego dnia- 3390, Wrocław - bzzbee -5783. Rekordzista 1400 głosów dziennie, wg zespołu Prince Poloo głosowały szkoły dlatego głosy były z jednego IP. Po mojej interwencji dostałam e-mail z tego co wiem wszystkie osoby, które pisały reklamacje dostały taką samą odpowiedź. Zespół Prince Polo nawet nie raczył indywidualnie opowiedzieć na reklamacje, to jest śmiechu warte. Gratuluje tym, którzy zwyciężli uczciwie, i współczuję tym którzy przegrali.

  • Marta 2010-10-21 10:52:08

    Mapa Złych Emocji



    Całkowity brak profesjonalizmu spowodował, że w konkursie zwyciężyli oszuści internetowi. Białystok- 16 867, Lublin - 22 636, tomarek- 3323, Toruń ewelina.jaroszczuk - ostatniego dnia- 3390, Wrocław - bzzbee -5783. Rekordzista 1400 głosów dziennie, wg zespołu Prince Poloo głosowały szkoły dlatego głosy były z jednego IP. Po mojej interwencji dostałam e-mail z tego co wiem wszystkie osoby, które pisały reklamacje dostały taką samą odpowiedź. Zespół Prince Polo nawet nie raczył indywidualnie opowiedzieć na reklamacje, to jest śmiechu warte. Gratuluje tym, którzy zwyciężli uczciwie, i współczuję tym którzy przegrali.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.