Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Promocje na cukier: Biedronka vs. Lidl

Lidl i Biedronka już od dawna prowadzą prawdziwą wojnę na promocje. Tym razem sieci postanowiły osłodzić nam początek wakacji, oferując cukier w bardzo atrakcyjnych cenach - pisze serwis next.gazeta.pl.

Reklama

W środę 28 czerwca klienci Lidla będą mogli nabyć cukier w cenie 1,99 zł za kilogram. Oferta jest jednak ograniczona. Każdy klient będzie mógł nabyć trzy opakowania, a w przypadku większej liczby obowiązywać będzie cena regularna.

Biedronka postanowiła pójść o krok dalej. W poniedziałek 26 czerwca klienci sieci kupią cukier za 1,95 zł/kg, o ile wydadzą na zakupy co najmniej 49,99 zł. Tutaj limit zakupowy jest znacznie większy niż w Lidlu i wynosi 10 kg na jednego klienta.

To jednak nie koniec. We wtorek cukier w Biedronce będzie kosztować już tylko 1,49 zł, o ile klienci zrobią zakupy za minimum 99 zł (limit 10 kg). Z kolei w środę każda osoba, która kupi kawy rozpuszczalne za co najmniej 19,99 zł, otrzyma 1 kg cukru gratis.

Więcej na next.gazeta.pl.

Kliknij i zobacz ceny jakie oferują te dwie sieci na naszym koszyku cenowym: Biedronka vs. Lidl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.