Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prosto z zagrody – Netto z nową marką własną mięs

Netto proponuje swoim klientom nową markę własną „Prosto z zagrody”. To linia, w która wkrótce znajdzie się w sprzedaży i zaoferuje świeże mięso drobiowe, wołowe oraz wieprzowe.
Reklama

Wszystkie produkty z serii „Prosto z zagrody” pochodzą z Polski to znaczy, że źródłem mięsa są zwierzęta urodzone i wyhodowane w naszym kraju - na opakowaniach znajdziemy specjalne oznakowanie „Produkt Polski”. Dodatkowo opakowania produktów nowej linii dają możliwość ponownego przetworzenia opakowania i ograniczenia wprowadzania pierwotnego plastiku na rynek. A to dlatego, że wykonano je w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku, który dodatkowo w 100 proc. nadaje się do recyklingu.

W asortymencie marki „Prosto z zagrody” można znaleźć m.in. schab w plastrach (360 g), gulasz wołowy (400 g), podudzia z kurczaka (360 g), mięso mielone z indyka (500 g).  

W Polsce Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców.
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum