Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przedstawiciel sieci Żabka na FRSiH: Naszą obsesją jest bycie najbliżej klienta

Żabka notuje dwucyfrowe wzrosty, zarówno w tym jak i ubiegłym roku. Żabka adaptuje się świetnie do lokalizacji. Naszą obsesją jest bycie najbliżej klienta, bo to jest esencja convinience - powiedział Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu Żabka Polska na debacie podczas FRSiH 2021.
Reklama

- Adaptacja i dostosowanie się do lokalnych warunków wymaga wielu formatów. Mamy 7600 sklepów. Mamy także ponad 70 sklepów sezonowych, gdzie oferujemy podstawowy asortyment, którego klienci potrzebują na wakacjach czy będąc w ruchu. Kolejny nasz format, to Żabki mobilne, ale to nie są samochody, lecz kontenery. Mamy tam głównie ofertę gastronomiczną -powiedział Jerzy Roguski.

Żabka stawia na szybkość i wygodę

- Kolejny nasz format to sklepy autonomiczne, gdzie głównym czynnikiem jest dostępność 24 godziny na dobę - zapewniamy swobodę, bezpieczeństwo i "posterunkowość" - umiejscami je tam, gdzie normalna Żabka by się nie zmieściła - mówi Jerzy Roguski.

- Mamy także nowy projekt e-commercowy - to start-up Lite e-Commerce. Oferujemy klientom dostawy w 15 minut. Coraz więcej konsumentów, zwłaszcza młodych chce wygody i szybkości - dodał.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.