Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przedstawiciel Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość

- Wierzymy, że oferta przemysłowa w hipermarketach cały czas ma przyszłość. Wierzymy, że hipermarkety są miejscem, gdzie nie tylko kupuje się artykuły spożywcze czy chemię domową, ale cały czas tam jest ogromny potencjał dla oferty przemysłowej i my ten potencjał chcemy wykorzystywać - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.
Reklama

Przy cały czas rosnącej sprzedaży internetowej produktów przemysłowych, wierzymy, że nadal istnieje duża grupa klientów, która chce kupować takie produkty w sklepach stacjonarnych - dodaje.Wczoraj Tesco zaprezentowało debiutującą w czwartek na polskim rynku (jak również kilku innych rynkach środkowoeuropejskich) markę Op3n Dott. W tej rodzinie produktów znalazły się tablet, smartfon oraz sportowa opaska fitness. Wypuszczenie tego typu produktów przez brytyjską sieć właśnie w tym czasie nie jest przypadkowe.

- Zakładamy, że dla wielu osób poszukujących atrakcyjnych prezentów świątecznych dla siebie czy dla bliskich, nasz tablet czy smartfon będzie dobrą propozycją, także ze względu na cenę. Około 35-40 proc. Polaków korzysta z telefonów z ekranem dotykowym i około 10 proc. używa tabletów, ten rynek cały czas jest rosnący i widać na nim jeszcze ogromny potencjał. Zakładamy, że dla wielu osób, które zdecydują się na zakup, będzie to pierwsze doświadczenie z tego typu urządzeniami, zwłaszcza z tabletem. Wierzymy, że właśnie hipermarket, gdzie przy okazji normalnych zakupów można ten produkt dotknąć, wypróbować i zakupić, jest dobrym miejscem, aby wprowadzić i promować tego typu asortyment - komentuje Sikora.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.