Przedstawicielka firmy Danone: Polacy stali się jeszcze bardziej wrażliwi na cenę
Znaczące zmiany w zachowaniu konsumentów oraz bieżące ich obserwowanie i dostosowywanie się do nowych przyzwyczajeń zakupowych – tak zapamiętamy w Danone 2020 rok. Wzrost wartościowy sprzedaży o prawie 4 proc., w porównaniu z zeszłym rokiem, dowodzi, że był to jednocześnie dobry rok dla kategorii produktów mlecznych - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Brzozowska, kierownik ds. rozwoju sprzedaży w Danone.
- Bardzo dobrze radziła sobie również kategoria produktów roślinnych z dwucyfrowym wzrostem rok do roku. Marka Alpro, która reprezentuje tą kategorię w naszym portfolio, notowała miesiąc w miesiąc wzrosty sprzedaży zdecydowanie powyżej wzrostu kategorii - dodaje.
Zauważa, że czynnikiem, który w największym stopniu wpłynął na zmianę zachowań konsumentów był COVID-19. Polacy stali się jeszcze bardziej wrażliwi na cenę. - Obserwujemy, iż rośnie potrzeba przemyślanych wizyt w sklepie spożywczym, które z kolei wpływają na zmianę roli poszczególnych kanałów sprzedaży. Dziś również zakupy w małych, osiedlowych sklepach są planowane – w mniejszym stopniu pozwalamy sobie na spontaniczne decyzje. Obserwujemy wzrost zainteresowania produktami w przystępnych cenach oraz tzw. wielopakami, które pozwalają robić zakupy rzadziej i taniej. Z drugiej strony rośnie kategoria produktów, która adresuje aspekt odpornościowy - mówi kierownik ds. rozwoju sprzedaży w Danone.
Nadal preferowanymi przez konsumentów produktami są te z prostym składem oraz tworzone z lokalnych surowców.
Całość na portalspozywczy.pl

- 19:51 Radni Strasburga chcą określać szczury i pluskwy mianem „współbiesiadników”
- 19:44 Kubuś w wersji Immuno
- 18:01 AI zbadała ruch pieszych w Warszawie - pustki w galeriach, wierni w kościołach
- 16:29 Müller: Polska z funduszy unijnych otrzyma 770 mld zł
- 15:05 Specjał z nowym oddziałem w Wągrowcu
- 15:01 Firmy Unilever i Alibaba opracowały maszynę do sortowania plastiku opartą na AI
- 14:59 Od oszczędności po mądre zarządzanie budynkiem. Co oferują zielone magazyny
- 14:55 Zielone budownictwo w sektorze nieruchomości przemysłowych nabiera znaczenia
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.