Przedświąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" z projektem marketingowym pod nazwą "Majonez Kielecki - Sekret dobrej kuchni" rusza z początkiem marca b.r. Akcja potrwa do Świąt Wielkanocnych. Działania obejmą najpopularniejsze kanały telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR.
Oczekiwany efekt akcji? - Liczymy na 200 - 300 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do okresu letniego - mówi Bogusława Krzyk, kierownik działu marketingu WSP „Społem".
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama