Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Przestrzeń na zabawę w Wola Parku. Ruszyła kolejna kampania marketingowa

Wspólne odwiedziny Wola Parku są okazją do rodzinnej zabawy. W ramach trwającej kampanii „Odkrywcy dobrej zabawy”, na terenie centrum handlowego znalazły się specjalne interaktywne strefy, z których klienci Wola Parku mogą korzystać do 13 listopada. Kampania ma na celu stworzenie przestrzeni do interakcji łączących całe rodziny w duchu integrującej zabawy.
Reklama

Według badania 3Gem Research & Insight z lipca 2022 r. ponad połowa Polaków nie ma czasu na zabawę z dziećmi. Badanie wykazało także, że 26 proc. z nich nie ma w domu wystarczająco dużo miejsca do zabawy, a aż 23 proc. nie wie od czego zacząć wspólną interakcję. Okazuje się również, że aż połowa rodziców w Polsce uważa, że im są starsi, tym coraz bardziej zapominają jak się bawić.

Wola Park udostępnia przestrzeń do zabawy

Wychodząc naprzeciw tym problemom, w ramach kampanii „Odkrywcy dobrej zabawy”, Wola Park udostępnia przestrzeń do zabawy, która integruje rodziców i dzieci podczas wspólnych zakupów. Kampania rozpoczęła się 24 października i potrwa do 13 listopada – w tym czasie klienci mogą korzystać z wyznaczonych interaktywnych stref, a także uczestniczyć w licznych warsztatach edukacyjnych.

Warsztaty są organizowane we Współdzieleniu, czyli wyjątkowym Miejscu Aktywności Lokalnej zainicjowanym przez Wolskie Centrum Kultury oraz Wola Park, które powstało z myślą o wspólnym dbaniu o dobro planety. Klienci mogą wziąć udział w warsztatach o tematyce naukowej, a na dzieci i młodzież czekają warsztaty fizyczno-chemiczne.

 

Oprócz tego klienci mogą odwiedzić Strefę Iluzji, gdzie znajdą zagadki optyczne oraz Strefę antygrawitacji, gdzie mogą zrobić sobie zabawne zdjęcia. Strefa Iluzji jest zlokalizowana przy sklepie Castorama, a Strefa antygrawitacji znajduje się w pasażu obok sklepu Komputronik.

Mając na uwadze aspekt edukacyjny kampanii, powstała także Strefa na dnie oceanu, gdzie dzieci mogą dowiedzieć się, co robić aby chronić i dbać o środowisko mórz i oceanów. Ta strefa zlokalizowana jest obok placu zabaw – Szwedzkiej Wioski.

 

Kampania jest realizowana we wszystkich centrach handlowych należących do Ingka Centres w partnerstwie z IKEA.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum