PARTNER PORTALU

Przetasowania w zarządzie Kauflandu. Urbańczyka zastępują Čuka i Madeja

Autor: MK 19 kwietnia 2021 12:53

Przetasowania w zarządzie Kauflandu. Urbańczyka zastępują Čuka i Madeja W Europie Środkowo-Wschodniej Kaufland pojawił się w 1998 roku, fot. shutterstock

Na początku kwietnia w kierownictwie sieci Kaufland w Polsce nastąpiły zmiany. Z listy członków zarządu wykreślono Andrzeja Urbańczyka, a wpisano Gabriela Čuka i Adama Madeja.

Gabriel Čuka objął funkcję członka zarządu z dniem 1 marca br. na mocy uchwały podjętej w dniu 26.02.2021 r. Adam Madeja został z kolei członkiem zarządu z dniem 26.02.2021 r. Uchwałą podjętą tego samego dnia Andrzej Urbańczyk został odwołany z funkcji członka zarządu.

Gabriel Čuka wcześniej pracował na Słowacji m.in. jako dyrektor sprzedaży. Pracował także w sieci Lidl.

W Europie Środkowo-Wschodniej Kaufland pojawił się w 1998 roku. Do naszego kraju sieć zawitała w 2001 roku otwierając pierwszy sklep w Stargardzie. Sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Pod koniec sierpnia br. Kaufland opublikował sprawozdanie finansowe za rok 2018/2019 kończący się 29 lutego. Firma odnotowała w Polsce wzrost przychodów aż o 7,2 proc. do 10,62 mld zł, a zysk netto wyniósł 356,3 mln zł. Rok wcześniej przychody wyniosły 9,90 mld zł, a zysk netto 117,67 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8900
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.