Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przy supermarketach Intermarche może powstawać do 15 nowych stacji paliw rocznie

Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarche, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zapowiada szybki rozwój przysklepowych stacji paliw. Aktualnie przy placówkach Intermarche działa w Polsce 50 stacji paliw, a liczba ta wzrasta z roku na rok o ok. 10. To tempo może w najbliższym czasie przyspieszyć do 15 otwarć nowych stacji rocznie.
Reklama

- W przypadku tego projektu, tempo otwarć będzie zależało od pozyskania odpowiednich zezwoleń i pozwoleń na ich realizację. W Polsce jesteśmy rynkowym liderem. Wśród sieci handlowych mamy największą sieć stacji paliw w Polsce, wyprzedziliśmy Carrefoura, Tesco i Auchan. Oprócz sieci sklepów, chcemy rozwijać usługi komplementarne, które będą uzupełniać naszą ofertę handlową i zachęcać klientów do odwiedzania naszych sklepów. Z naszych analiz wynika, że stacje paliw mogą powstać nawet przy dwóch trzecich naszych sklepów - tłumaczy Waligórski.

Gdy weźmiemy pod uwagę, że sieć supermarketów Intermarche liczy obecnie w Polsce 213 placówek, oznacza to, że stacje paliw mogą funkcjonować przy 140 sklepach pod tym szyldem. To o 90 więcej, niż obecnie. Stacje paliwowe maja być otwierane zarówno przy samych sklepach Intermarche, jak i w ramach tzw. Rynków Muszkieterów, czyli przy działających obok siebie sklepach Bricomarche i Intermarche.

Wcześniejsze plany Intermarche zakładały budowanie stacji paliw przy każdym nowym sklepie, tam, gdzie pozwalałyby na to warunki. - Niestety, ze względu na skomplikowane i często długotrwałe procedury, okazało się to niemożliwe. Spowalniało to cały proces inwestycyjny, więc zrezygnowaliśmy z tego pomysłu. Oczywiście, są takie lokalizacje, gdzie warunki zabudowy pozwalają na tego typu jednoczesne inwestycje i tam one będą realizowane - komentuje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Intermarche.

Jak zapewnia Waligórski, stacje paliwowe przy sklepach pozytywnie wpływają na wynik danej placówki oraz na wizerunek całej sieci, jak również wyróżniają Intermarche na tle konkurencji.

Przeczytaj także:

W przyszłości Intermarche nie wyklucza rozwoju sieci samodzielnych stacji paliw. Na razie jednak sieć supermarketów zamierza skupić się na tworzeniu komplementarnych projektów, wzajemnie napędzających sobie sprzedaż.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.