Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przychody sieci marketów Mrówka osiągną w tym roku pułap 1 mld zł

W ciągu 11 miesięcy tego roku sieć marketów „dom i ogród" pod nazwą PSB-Mrówka powiększyła się o 29 placówek, osiągając liczbę 180 obiektów - podaje "Rzeczpospolita".
Reklama

Największe sklepy o powierzchni ok. 2 tys. mkw. powstały w Gryfinie, Kościerzynie, Tomaszowie Lubelskim, Tarnobrzegu, Jędrzejowie, Augustowie oraz w Lublińcu. Do końca roku zostaną uruchomienie jeszcze 2 markety - w Błaszkach i Długosiodle.

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród" w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych, gdzie działają pod nazwą Mini-Mrówka. Taki format sklepów ma powierzchnię poniżej 800 mkw. Aktualnie działają 42 takie obiekty - podaje "Rz".

Przychody Mrówek w ciągu 10 miesięcy 2014 r. wyniosły ponad 860 mln zł, zaś w całym 2014 r. - według zapowiedzi spółki - osiągną pułap ponad 1 mld zł. Spółka w 2015 roku planuje powiększenie sieci o 30-40 marketów. Do tej pory polskie firmy kupieckie, prowadzące Mrówki, wydały łącznie ponad 1,1 mld zł na budowę i wyposażenie tych sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.