Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PSH Lewiatan: 143 nowe sklepy w dziewięć miesięcy, nowy format w Warszawie

W ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku Polska Sieć Handlowa Lewiatan uruchomiła 143 nowe placówki handlowe. Zrzesza obecnie ponad 3200 sklepów, w tym blisko 500 supermarketów o powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ponad 300 mkw.
Reklama
  • Przez pierwsze dziewięć miesięcy bieżącego roku PSH Lewiatan uruchomiła
    143 nowe sklepy
  • Tylko we wrześniu uruchomiono 18 sklepów, w tym supermarkety
    w Częstochowie i Nowym Sączu
  • Warszawa wzbogaciła się o sklep pilotażowego konceptu „Lewiatan w chwilę” – to siódmy sklep otwarty w tym formacie

Nowe otwarcia PSH Lewiatan

Tylko we wrześniu przybyło 18 nowych placówek pod szyldem Lewiatana. Wśród nich największe to supermarkety uruchomione w Częstochowie (511 mkw. powierzchni sali sprzedaży) oraz w Nowym Sączu (480 mkw.). Systematycznie rośnie też średnia powierzchnia sprzedażowa sklepów zrzeszonych w Lewiatanie. Obecnie wynosi już ponad 192 mkw.

"Lewiatan w chwilę" w Warszawie

 Ekspansja Lewiatana nie koncentruje się wyłącznie na segmencie supermarketów i dużych placówek. Sieć rozwija także koncept sklepu mniejszego formatu „Lewiatan w chwilę”. Pod koniec września uruchomiona została siódma pilotażowa placówka nowego konceptu w Warszawie, przy ulicy Taylora 5. Sklep w Warszawie ma powierzchnię 61,5 mkw. i znajduje się w sercu dzielnicy Ursus.

- Idea sklepu „Lewiatan w chwilę” to stworzenie placówki detalicznej dedykowanej szybkim misjom zakupowym. Na bieżąco sprawdzamy, jak nowy format jest odbierany przez klientów i przedsiębiorców sieci, którzy podkreślają, że sklep jest uporządkowany i zaskakuje liczbą dostępnych produktów na niedużej powierzchni - podkreśla Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding.

Lewiatan w chwilę - czym jest nowy koncept

"Lewiatan w chwilę" to format sklepu spożywczego o powierzchni sprzedaży do 150 mkw., łączący zalety sklepu tradycyjnego z modelem convenience. Nowy koncept pozwala na szybkie, ale zarazem kompleksowe zakupy. Pracując nad tym projektem, sieć postawiła na bliskość i dopasowanie oferowanego asortymentu oraz świadczonych usług do potrzeb i preferencji różnych grup lokalnych klientów. Typową ofertę handlową uzupełniają zróżnicowane w zależności od potrzeb danej lokalizacji kategorie produktów gotowych, dań łatwych do przygotowania w kilka minut oraz produkty pochodzące od lokalnych dostawców.

PSH Lewiatan - co to za sieć

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Zrzesza ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Łączne obroty, które w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum