PSH Lewiatan: Podnoszenie umiejętności pracowników ważnym elementem strategii rozwoju
Tylko w 2017 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan przeszkoliła ponad 18 tys. pracowników. Wielu z nich dzięki autorskiej platformie CEL - podała sieć.
Lewiatan zatrudnia 29 tys. osób, które pracują w ok. 3200 sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Aby umożliwić załodze ciągłe doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji zawodowych, przygotowano innowacyjną, e-learningową platformę szkoleniową Centrum Edukacyjne Lewiatana (CEL). Została ona zaprojektowana zgodnie z potrzebami pracowników sieci i jest dostępna również na smartfonach.
– Podnoszenie umiejętności pracowników jest dla nas ważnym elementem strategii rozwoju sieci. Biorąc pod uwagę ogromną skalę działania Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, jest to także wielkie wyzwanie, na które skutecznie odpowiadamy – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A.
Przeczytaj także:
Dzięki CEL pracownicy sieci mogą przechodzić kursy zdalnie. Multimedialne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, ekspozycję produktów czy sprzedaż – łącznie jest ich ok. 60 i mają formę filmów oraz animacji. Uczestnicy kursów mogą pobierać także dodatkowe materiały, a po zrealizowaniu szkolenia otrzymują certyfikat. Platforma działa od 2014 roku.
- Platforma edukacyjna CEL jest efektywnym narzędziem wspomagającym proces szkoleń oraz rozwój kompetencji pracowników - dodaje Jacek Urbański, menadżer ds. szkoleń w Lewiatan Holding S.A.
Przeczytaj także:
Lewiatan organizuje również szkolenia oraz warsztaty prowadzone bezpośrednio w placówkach handlowych, a więc w naturalnym miejscu pracy sprzedawców. Obejmują one m.in zarządzanie cenami, produktami świeżymi, motywowanie pracowników, aktywną sprzedaż. Warsztaty dla personelu dotyczą np. obsługi klienta oraz stoisk mięsnych i owocowo-warzywnych, kadrze kierowniczej zaś są skierowane szkolenia z zakresu prawa pracy czy zarządzania zespołem.
Dla nowych franczyzobiorców PSH Lewiatan przewiduje szkolenia wdrożeniowe m.in. ze standardów obsługi w sklepach. Dwa razy do roku odbywają się również spotkania szkoleniowe w regionach, na których franczyzobiorcy mogą wymienić się doświadczeniami oraz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej działających i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku, która w 2019 roku będzie obchodzić jubileusz 25-lecia działalności. Obecnie Sieć zrzesza około 3.200 placówek handlowych rozlokowanych na terenie całej Polski. Wśród nich jest około 410 supermarketów (powyżej 300 mkw.), ponad 1800 dużych sklepów, około 900 placówek średniej wielkości oraz mniej niż 40 małych sklepów. Łączne obroty, które w 2017 roku przekroczyły 11,5 mld zł, stawiają sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:35 IKEA wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego Multigrain
- 15:11 Podkarpackie: Restaurator otworzył placówkę, policja wyjaśnia sprawę
- 15:07 Nieofilcjalnie: 1 lutego ruszą galerie handlowe
- 14:38 Konfederacja Lewiatan: rosną zdolności produkcyjne fabryk
- 14:26 Sphinx pod ścianą
- 13:51 Producent pieczywa dla sieci handlowych rozbudowuje piekarnię w Nowej Soli
- 13:26 Konsumenci szukają na etykietach informacji o certyfikatach
- 13:20 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.