Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

PSH Lewiatan z nową wizją na sklepy osiedlowe

Nowy koncept sklepu, nowe środowisko technologiczne, cyfrowe wsparcie dla franczyzobiorców oraz wzmocnienie interakcji z klientami - to założenia strategii PSH Lewiatan, która opiera się na haśle "Zmieniamy się, by pozostać sobą".
Reklama

Obecne wyniki i założenia na następny rok

Na koniec 2021 roku PSH Lewiatan chce pochwalić się następującymi osiągnięciami: obrót detaliczny na poziomie 13,5 mld zł (wzrost rdr o 4,6 proc.), 230 nowych sklepów, wzrost udziałów w rynku do 9,8 proc. oraz ponad 2 mln klientów, którzy codziennie odwiedzają sklepy z logo Lewiatan. 

Obecnie firma ma 3 230 sklepów, zatrudnia 30 tys. pracowników, ma 17 tys. spółek tworzących sieć i współpracuje z 2100 przedsiębiorcami.

Zmieniamy się, by pozostać sobą

Firma opracowała strategię operacyjną na najbliższe lata, która ma pomóc osiągną obrane cele. Strategia opiera się na:

- nowym środowisku technologicznym

- wzmocnieniu interakcji z konsumentem

- dopasowaniu formatu do oczekiwań konsumenta

- cyfrowym wsparciu dla przedsiębiorców.

Hasłem zmiany jest: " Zmieniamy się, by pozostać sobą". 

Pod hasłem nowego środowiska technologicznego kryją się takie założenia jak: wsparcie operacyjne, wymiana danych analitycznych, personalizacja - kreator promocji, synergia - Lewiatan Biznes, komunikacja - Mój Lewiatan oraz nowe modele promocji.

Firma wdraża również projekt optymalizacji asortymentu, który jest realizowany obecnie w 660 sklepach. Sieć opracowała piramidę asortymentową, gdzie na samej górze umieściła produkty lokalne, niżej markę własną, a na samym dole produkty ogólnopolskie/regionalne.

Aplikacje, narzędzia biznesowe, nowy koncept

Sieć chce rozwijać aplikację "Mój Lewiatan", aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami. Firma zakłada, że w 2022 r. w programie będzie uczestniczyło 100 proc. sklepów, a aplikację będzie miało 2 mln klientów. Sieć chce wprowadzić do niej nowe funkcjonalności jak m.in. wirtualną kartę czy spersonalizowane kupony.

W planach PSH Lewiatan pojawia się również punkt o nowym koncepcie sklepów, który po fazie testów ma zostać uruchomiony już w przyszłym roku.  Projekt ma się opierać o segmentację sklepów dopasowanych do potrzeb konsumenta. Sieć na razie nie zdradza więcej szczegółów, wiadomo jedynie, że będą to sklepy mniejsze. Oferta będzie kierowana do mniejszych placówek, w formacie, który realizuje zakupy przy okazji.

Na przełomie 2021/22 r. zostanie uruchomione nowe narzędzie dla partnerów sieci "Lewiatan Biznes". Będzie się ono składało z platformy analitycznej, komunikacyjnej, szkoleniowej oraz zadaniowej. 

- Działamy w myśl zasady 3 W czyli współtworzymy, współdecydujemy i współodpowiadamy. Stawiamy przede wszystkim na ludzi. Jednak w dzisiejszym świecie zmiana to w zasadzie constans. Rynek jest coraz trudniejszy. My wyznajemy wartości: bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość, odpowiedzialność. Zmieniamy się zatem, aby pozostać sobą - podsumował Robert Rękas, prezes PSH Lewiatan.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.