Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Puste półki w Biedronce. Dlaczego?

Puste półki w Biedronce i Lidlu początkowo dotyczyły Podkarpacia. Braki obejmowały głównie mąkę, sól i cukier. Potem sytuacja rozlała się na kolejne regiony a o pustych półkach zaczęli informować mieszkańcy z całej Polski, zwłaszcza zaś z Mazowsza. Co na to sieć?
Reklama

Paweł Mazurek, starszy menedżer ds. łańcucha dostaw w sieci Biedronka wyjaśnia:

Jeśli chodzi o sklepy w regionach przy granicy z Ukrainą, to dostawy do naszych placówek są realizowane na bieżąco – średnio do pojedynczej placówki dociera około 8-10 transportów w tygodniu. Zależy to od tego, czy jest to sklep cieszący się wyższym niż średnia zainteresowaniem klientów, czy standardowym, a także od wielkości pojazdu, który może dostarczyć produkty do konkretnej placówki ze względu na ograniczenia na konkretnych drogach. Jeśli chodzi o zainteresowanie klientów produktami typu cukier, sól, czy mąki, to rzeczywiście obserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie nimi na początku marca, obecnie sytuacja unormowała się, a zainteresowanie przy granicy jest na podobnym poziomie jak w innych regionach, co przekłada się na równomierny poziom dostaw nieodbiegający od aktualnej średniej dla kraju.

puste półki także w Lidlu
puste półki także w Lidlu

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (9)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum