Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Puste półki w niemieckich sklepach przez wojny handlowe na linii supermarkety-producenci

W Niemczech zaczyna brakować w sklepach najbardziej popularnych produktów. Jak podaje Interia.pl, przyczyną braków są wojny handlowe w Niemczech. Jest problem z dostępnością popularnych batonów i napojów, na pustych półkach nie ma także kaw.
Reklama

W Niemczech trudno kupić m.in batony Mars czy Snickers, Coca-Colę, kawę, płatki śniadaniowe i ryż. Zapowiada się, że to dopiero początek.

Producenci kontra sieci handlowe

Jak podaje cytowana przez Interię agencja AFP, wojna handlowa toczy się na linii supermarkety-producenci. I to nie byle jacy producenci, bo dostawcy największych marek, które są znane na całym świecie.

Wzrost kosztów produkcji spowodował, że producenci zdecydowali się podnieść ceny, jednak sieci handlowe nie zgodziły się. Spowodowało to sytuację, w której producenci nie dostarczają produktów, a sieci zastępują je w pośpiechu innymi markami lub swoimi własnymi towarami. Nie zastępuje to jednak braków.

W wielu sieciach brakuje ryżu, herbaty, kawy, artykułów firmy Danone, czy produktów higienicznych.

Więcej na interia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum