PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

PwC: CSR ewoluuje, firmy mierzą się z ważnymi społecznie wyzwaniami

www.portalspozywczy.pl 9 stycznia 2020 13:21

Firmy spożywcze i sieci handlowe w 2020 roku wchodzą w kolejny, nowy etap rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu. - CSR ewoluuje, nabiera nowego znaczenia, staje się filozofią zrównoważonego biznesu, leżącą u podstaw funkcjonowania firmy, która w swojej działalności mierzy się z ważnymi społecznie wyzwaniami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC.

Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC zauważa, że jeszcze do niedawna temat podejmowania przez firmę czy markę działań w obszarze CSR był traktowany przez managerów jako działanie jedynie uzupełniające „właściwą” aktywność marketingową.

- Kompetencje zarządzania tego typu projektami, w wielu organizacjach, były rozproszone pomiędzy zespołem marketingu, działem PR. Często bywały one po prostu inicjatywą właściciela firmy, który chciał wesprzeć finansowo ważny, z jego punktu widzenia, projekt społeczny – często realizowany w miejscowości, w której firma posiadała swoje zakłady produkcyjne. W przypadku międzynarodowych korporacji – projekty CSR były tymi realizowanymi przez centralę, o których wspominało się jedynie w rocznych podsumowaniach - tłumaczy ekspertka.

Jej zdaniem takie myślenie odchodzi w przeszłość. - CSR ewoluuje, nabiera nowego znaczenia, staje się filozofią zrównoważonego biznesu, leżącą u podstaw funkcjonowania firmy, która w swojej działalności mierzy się z ważnymi społecznie wyzwaniami. Nowe rozumienie odpowiedzialności, coraz częściej staje się osią nowoczesnych strategii marketingowych - wyjaśnia Marczuk.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,50

  • Śr

    1,89

  • Min

    1,27

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8002
Ilość aktualnych ofert: 475155

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.