PARTNER PORTALU

Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek

Autor: EK 18 lutego 2021 11:58

Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek fot, Rafał Brzoska, CEO InPost na EECTrends.

- Za chwilę wprowadzimy produkt, który w połączeniu z paczkomatami będzie prawdziwym game-changerem. Typowy kurier dostarcza codziennie 75 przesyłek. Kurier InPostu dostarcza do paczkomatów ponad 1000 paczek dziennie, a pracujemy już nad technologią, dzięki której będzie to 2000+ paczek - powiedział Rafał Brzoska, CEO InPost w czasie debaty Cyfrowa transformacja - taniej, inaczej, mądrzej w ramach EEC Trends.

Cały rok 2021 w Polsce będzie u nas oparty o wspieranie zielonej polityki miejskiej. Jako pierwsza firma kurierska w kraju chcemy w całości zelektryfikować swoją flotę. Chcemy, aby liczba kilometrów przejeżdżana przez dostawcze samochody kurierów w mieście była niższa o 90 proc. To absolutnie możliwe. - dodał

Paczkomaty to tylko 15-18% naszego sukcesu. Reszta to najnowocześniejsza logistyka w kraju. Inwestujemy w to 400-600 mln zł rocznie. IPO InPostu było największym technologicznym debiutem giełdowym w historii Europy - wskazał założyciel InPostu.

Osią naszej ekspansji jest ekspansja zagraniczna. W Polsce większość paczkomatów stawiamy teraz w mniejszych miejscowościach. Dzięki paczkomatom redukujemy szkodliwe emisje w miastach o 60 proc., a na wsiach o 90 proc. To najbardziej przyjazna dla środowiska metoda dostarczania przesyłek. Jednocześnie nie ma w polskim mobile aplikacji, która ma więcej użytkowników niż nasza. To jest i będzie kluczowe narzędzie naszej komunikacji.

Rozszerzamy sieć w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Wolumen paczek w samym Londynie jest większy niż na całym terytorium Węgier. Największym wyzwaniem będzie rynek francuski. Tu będzie albo organiczna ekspansja, albo akwizycja. Na wschód nie patrzymy, nie mamy tam dobrych doświadczeń - powiedział Brzoska.

Stawiamy na te technologie, które są bardziej efektywne, user-friendly i przyjazne środowisku. Jeśli chodzi o wykorzystanie technologii, nie mamy już odwrotu. Świat 10, 20, 30, lat temu wyglądał kompletnie inaczej. Przypomnijmy sobie, jak wyglądał świat bez telefonów komórkowych.  - zauważył Brzoska pytany o wizje przyszłości.

Nie ma co obrażać się na technologię, trzeba z niej korzystać. Covid stał się tym, czym było wynalezienie maszyny parowej na początku rewolucji przemysłowej. W ciągu dwóch lat 95 proc. reklamacji w InPoście będzie odbierane przez roboty. Prawdziwe zagrożenie to automatyzacja wykorzystywana militarnie. Musimy uchronić się przed samounicestwieniem - przestrzegł założyciel InPostu.


  • Sami kurier 2021-02-22 19:31:38

    2000 nigdy nie osiagnolem a mój maksymalny czas to 17. 5 Godz. Dla laików to około 2 tony które należy załadować na auto następnie do maszyny do tego nadania przeszukania interwencję i - 15 stopni i zamiast dziękuję mówią mało albo słabo

  • Klient 2021-02-22 08:48:53

    Próba przerzucenia kosztów na kupującego, In Post to najgorsza firma kurierska, przy najmniej u nas. Jeżeli możemy to unikamy te firmy.

  • Kurier 2021-02-22 02:19:20

    2000tys paczek , a z limitem dziennym ? Czyli zapłaci InPost za tysiąc kurierowi a resztę za free wrzuci?

ZOBACZ WSZYSTKIE (12)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8270

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.