Ranking najbardziej poczytnych gazetek handlowych: Lidl deklasuje rywali

Po raz pierwszy w ramach programu AdRetail Inspirio wyłoniono najbardziej poczytne gazetki krótkoterminowe i długoterminowe za cały 2017 rok. W jednej kategorii znalazły się publikacje obowiązujące do tygodnia, a w drugiej – pozostałe, które były aktualne powyżej 7 dni. W obu kategoriach zdecydowanym zwycięzcą okazał się Lidl, który zdeklasował rywali - informuje serwis MondayNews.
Tym razem o zwycięstwie zadecydowali konsumenci. Liczyła się średnia dzienna ilość wyświetleń w największych serwisach agregujących promocje w Polsce, tj. Promocyjni.pl, Okazjum.pl i Promoceny.pl.
W II edycji programu organizatorzy przedsięwzięcia postanowili nagrodzić najpopularniejsze wśród konsumentów e-gazetki handlowe. Podzielili je ze względu na czas obowiązywania, ponieważ 1-dniowe czy kilkudniowe publikacje najbardziej różnią się od tych, które są aktualne przez 4 lub nawet 6 tygodni. Wiąże się to oczywiście z odmiennym zakresem tematycznym i objętością. Dodatkowo zaobserwowano, że krótkoterminowe publikacje są zdecydowanie szybciej przeglądane przez klientów, niż te długoterminowe.
Przeczytaj także:
– Suma obejrzeń danej gazetki została podzielona przez liczbę dni jej obowiązywania. W ten sposób uzyskaliśmy średnią dzienną ilość wyświetleń każdej publikacji, często mierzoną w tysiącach. W jednym przypadku to było blisko 100 tys. Zebrane wyniki mówią same za siebie. To znaczy, obrazują faktyczne preferencje i zainteresowania konsumentów. I w moim przekonaniu, stanowią bardzo ważną informację dla samych sieci handlowych – wyjaśnia Maciej Tygielski, szef sprzedaży w grupie AdRetail.
W kategorii najbardziej poczytne gazetki krótkoterminowe za cały ub. rok Lidl zdecydowanie wyprzedził konkurencję. Zwycięska gazetka tej sieci obowiązywała od 29.05.2017 do 03.06.2017 roku, czyli przez 6 dni. Zgromadziła łączną liczbę wejść na poziomie ponad 560 tys. Średnia dzienna ilość wyświetleń wyniosła ponad 94 tys.
Przeczytaj także:
Na drugim miejscu znalazła się publikacja sieci Carrefour, obowiązująca w dniach 10-16.10.2017 roku. Była aktualna dokładnie przez tydzień. Całkowita liczba odwiedzin wyniosła ponad 66 tys. Natomiast średnia dzienna ilość wyświetleń przekroczyła 9 tys.
Na trzeciej pozycji uplasowała się publikacja Biedronki, która była aktualna w terminie 24-26.11.2017 roku. Obowiązywała przez 3 dni i miała w sumie ponad 26 tys. wyświetleń. Ich średnia dzienna ilość wyniosła niepełna 9 tys.
W przypadku długoterminowych publikacji, najbardziej poczytną gazetką, obowiązującą przez ponad tydzień, również okazała się publikacja Lidla. Była aktualna przez 8 dni, tj. w terminie 07-14.05.2017 roku. Łączna liczba obejrzeń sięgnęła w tym przypadku 280 tys. Natomiast średnia dzienna ilość wyświetleń osiągnęła ponad 35 tys.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- 19:29 KIG: szczyt bezrobocia przypadnie na luty i marzec - wyniesie ok. 6,5 proc.
- 19:05 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 17:01 Puda: Polska zaniepokojona przepisami dot. sprzedaży żywności w Czechach
- 16:52 Badanie: Europejczycy chcą wydawać pieniądze na zwiększanie wygody w domu
- 15:28 Prezes Sfinksa: Jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji
- 15:20 Szykują się zmiany legislacyjne dotyczące zatrudnienia cudzoziemców
- 15:12 Drobiowe kęski pieczone od ZM Pekpol
- 15:08 Przyszłość centrów handlowych. Na horyzoncie zmiany nawyków zakupowych i...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 5 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służewiec), Bełdan, 48.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Józefa Rostafińskiego, 35.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Stegny), Egejska, 63.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.