PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Raport: Co trzeci badany kupuje żywność przez internet

Autor: Internet Standard 15 września 2010 10:26

Raport: Co trzeci badany kupuje żywność przez internet

Z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wynika, że strony www o żywności/produktach spożywczych cieszą się zainteresowaniem badanych. Co dziesiąty deklarował, że odwiedza je codziennie, zaś co trzeci kilka razy w tygodniu - informuje Internet Standard.

Dla co trzeciej badanej osoby jest kanałem nabycia. Szczególnie dla kawy/herbaty, zdrowej żywności i droższych alkoholi). Z odpowiedzi respondentów wynika ponadto, że internet pełni bardzo istotną rolę w procesie poszukiwania i dzielenia się informacjami o artykułach spożywczych (prawie trzy czwarte badanych) i planowaniu zakupu (prawie połowa).

Internet jest dobrym miejscem, aby dowiadywać się o nowościach w ofercie, a informacje o artykułach spożywczych powinny być jak najszerzej obecne w internecie (dwie trzecie respondentów).

Biorąc pod uwagę konkretne produkty, internauci najczęściej poszukują informacji na temat kawy i herbaty (47%), zdrowej żywności (44%) oraz napojów/soków/wody (42%). Stosunkowo rzadko szukają natomiast informacji na temat pieczywa (16%) oraz słonych przekąsek (20%), produktów typowo impulsowych. Informacje o mocniejszych alkoholach i o piwie wyraźnie bardziej interesują mężczyzn. Tylko 8% badanych zadeklarowało, że nie szuka informacji o artykułach spożywczych w Internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7877
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,51

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.