Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Raport: Lipton i Saga liderami na rynku herbat w Polsce

Z danych Euromonitor wynika, że pod względem wartości sprzedaży w 2016 roku liderem rynku herbaty w Polsce jest Unilevel Group, właściciel takich marek jak: Lipton i Saga.
Reklama

W podsumowaniu ubiegłorocznym przygotowanym przez analityków Euromonitor, Unilever Group z wynikiem 30,4 % zdecydowanie wyprzedziło pod względem sprzedaży konkurencję. Kolejne pozycje w zestawieniu zajęły odpowiednio: Herbapol Lublin S.A (13,1%), Tata Global Beverages Ltd. (7,2%), Mokate (4,6%) oraz Posti S.A (3,7%).

Unilever triumfowało także w zestawianiu najczęściej kupowanych marek. Dwie z nich, należące do spółki, w 2016 roku cieszyły się największą popularnością wśród konsumentów. Najbardziej Lipton (16,9%), który zajął pierwsze miejsce w tym zestawieniu. W gronie najczęściej kupowanych brandów znalazły się także: Saga (13,5%), Big – Active (6,7%), Herbapol (6,2%) oraz Tetley (3,8%).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum