Raport: Porównanie ceny czekolad w popularnych e-sklepach

Średnia cena czekolad przez ostatnie 12 miesięcy była najniższa w e-sklepie Tesco (6,19 zł) a najwyższa we Frisco.pl (7,24 zł) - wynika badania stworzonego dzięki Kwit Analitycs.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy prawie 18% produktów z tej kategorii było sprzedawanych w Tesco promocji, podczas gdy w e-sklepie Piotr i Paweł wskaźnik wynosił 2%.
15% kategorii czekolada w internetowych sklepach pokrywają produkty marki Milka, 14% produkty marek E.Wedel i Lindt, zaś 12% - marki Wawel.
Przeczytaj także:
W wymienionych e-sklepach najtaniej można było kupić czekolady w marcu 2015 roku w Tesco (w średniej cenie 6,06 zł), a najdrożej w lutym 2015 roku we Frisco - średnio 7,37 zł. W całym okresie średnie ceny czekolad były najniższe w Tesco, co może mieć związek z wysokim wskaźnikiem ilości produktów w promocji (17,59%).
W badanym okresie najtańszym produktem okazała się Czekolada Mleczna E.Wedel (100 g). Od 2,50 zł we Frisco, przez 2,66 zł w PiotriPawel.pl po 2,88 zł w Alma24.pl i 2,95 zł w Tesco. Szwajcarska czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi Lindt (300 g) to najdroższy artykuł z kategorii czekolad we Frisco.pl 27.08 zł i Alma24.pl - 26.52 zł. Natomiast jedna z droższych pozycji szwajcarska czekolada mleczna Swiss Premium Lindt (300 g) w Tesco kosztowała 21.99 zł a w E-Piotr i Paweł 23.36 zł.
Przeczytaj także:
Procentowa ilość produktów dostępnych w kategorii „czekolada” w badanych sklepach internetowych wyłoniła markę Milka, jako lidera kategorii. Co ciekawe, we Frisco czekolady marki Milka pokrywały aż 22% kategorii, podczas gdy w E-Piotr i Paweł tylko 9%. W Tesco 16% produktów to czekolady marek E.Wedel, a w Alma24.pl jedyne 10%. Liderem kategorii czekolad w Tesco jest Wawel (17%), natomiast w Alma24 i E-Piotr i Paweł pozycję lidera ma Lindt (15%).
Raport powstał na podstawie dziennego porównania wspólnej oferty 112 SKU czekolad dostępnych we Frisco,Tesco, Alma24.pl i E-Piotr i Paweł od 1 lutego 2015 roku do 29 lutego 2016 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Pn 19:51 Radni Strasburga chcą określać szczury i pluskwy mianem „współbiesiadników”
- Pn 19:44 Kubuś w wersji Immuno
- Pn 18:01 AI zbadała ruch pieszych w Warszawie - pustki w galeriach, wierni w kościołach
- Pn 16:29 Müller: Polska z funduszy unijnych otrzyma 770 mld zł
- Pn 15:05 Specjał z nowym oddziałem w Wągrowcu
- Pn 15:01 Firmy Unilever i Alibaba opracowały maszynę do sortowania plastiku opartą na AI
- Pn 14:59 Od oszczędności po mądre zarządzanie budynkiem. Co oferują zielone magazyny
- Pn 14:55 Zielone budownictwo w sektorze nieruchomości przemysłowych nabiera znaczenia
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.