PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Raport TNS: Wzrasta "wielokanałowość’ Polaków

Autor: pr 26 lutego 2016 12:50

Na naszych oczach krajobraz detaliczny ulega daleko idącym przeobrażeniom. Wzrasta ‘wielokanałowość’ Polaków, rozumiana jako skłonność do współkorzystania z coraz większej liczby formatów sprzedaży/sieci handlowych - czytamy w raporcie TNS "Shopper DNA 2016".

Jednocześnie, ‘tradycyjne’ klasyfikacje graczy na rynku detalicznym (np. Modern Trade vs. Traditional Trade) wydają się nie nadążać za ewolucją rynku i zachowań klientów. Sklepy Lidl przejmują rolę supermarketów, a Biedronka wpisuje się coraz pełniej w profil osiedlowych sklepów spożywczych. Sklepy tradycyjne w coraz mniejszym stopniu definiowane są przez lokalizację, a w coraz większym przez kontekst konkretnych oczekiwań dotyczących zakupów.

W rynkowym równaniu coraz istotniejszą rolę odgrywa e-commerce, zjawisko bardzo niejednoznaczne – rozumiane zarówno jako punkt styku z klientem, jak i kanał sprzedaży.
- Z rozmów z klientami wiemy, że wypracowanie efektywnych strategii aktywacji kategorii i marek w tym kanale jest zadaniem niezwykle trudnym, przede wszystkim z racji braku przekrojowych danych. Mając na uwadze zachodzące na rynku przeobrażenia, TNS jak co roku uważnie wsłuchiwał się w głosy swoich klientów, wychwytując najistotniejsze pytania, zjawiska, znaki zapytania. Efektem jest raport Shopper DNA 2016, dotykający kwestii kluczowych dla uczestników rynku detalicznego w roku 2016 - piszą autorzy publikacji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7651
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,97

  • Śr

    9,00

  • Min

    6,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.