Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Real Management tworzy nową markę magazynową

Spółka inwestycyjno-deweloperska Real Management S.A. jednoczy swoje nieruchomości magazynowe pod marką – GoodPoint i zapowiada realizację projektów magazynowych i technologicznych o łącznej powierzchni 350 000 mkw.
Reklama

Real Management S.A. skoncentruje się na rozwoju swojego portfolio w dwóch segmentach: nieruchomości przemysłowych – magazynowych i technologicznych dla sektora life & science oraz mieszkaniowym. Pierwszym krokiem w realizacji tej strategii jest zjednoczenie wszystkich projektów magazynowych pod marką GoodPoint oraz realizacja trzech nowych projektów w tej kategorii.

– Naszym celem w ciągu czterech lat jest realizacja projektów magazynowych i technologicznych o łącznej powierzchni 350 000 mkw. o wartości 220 mln € – mówi Marcin Malka, prezes Real Management S.A. – W tej chwili przygotowujemy do realizacji trzy centra logistyczne GoodPoint Puławska V w Łubnej/Górze Kalwarii, GoodPoint Karczew w Karczewie koło Otwocka oraz i GoodPoint Słubice. Łączna powierzchnia tych inwestycji to ponad 170 000 mkw.

Wśród inwestycji przemysłowo-technologicznych zrealizowanych dotychczas przez Real Management S.A. znajdują się obiekty wielkopowierzchniowe, małe magazyny miejskie oraz budynki BTS: GoodPoint Puławska I, II, III i IV, GoodPoint Łyszkowice, GoodPoint Łubna, Bolero Office Point II wybudowany dla UL International. Portfolio firmy w kategorii BTS uzupełnia również budynek Canal Plus, znajdujący się w portfelu Real Management S.A. od 2011 r.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum