Real otwiera hipermarket w CH Riviera
25 października 2013 roku ruszy jedno z największych centrów handlowych Polski - Riviera w Gdyni. Jednym z głównych najemców obiektu będzie sieć hipermarketów Real.
Powierzchnia handlowa Riviery jest wynajęta w 96 proc. Deweloer projektu, spółka Mayland RE zapowiada, że komercjalizacja inwestycji zostanie zakończona na początku 2014 roku,. Ze względów administracyjnych w momencie otwarcia galerii funkcjonować będzie 80 proc. sklepów, a w pozostałych prace wykończeniowe rozpoczną się tuż po otwarciu, natomiast działać zaczną one na początku 2014 roku.
Centrum handlowe Riviera to 70 tys. mkw. i 240 sklepów, co plasuje galerię na pierwszym miejscu w północnej części kraju pod względem powierzchni i w pierwszej dziesiątce największych centrów handlowych w Polsce. Najbliższe galerie handlowe porównywalnej wielkości znajdują się w Warszawie, Łodzi i Poznaniu.
W galerii dostępny będzie hipermarket Real, multipleks Helios, foodcourt z 12 lokalami, Intersport oraz sklepy takich marek jak: H&M, Zara, TK Maxx, New Yorker, Reserved, Empik, Smyk, CCC, House, Carry oraz Tubus. Wkrótce do tego grona dołączą: Saturn, Van Graaf i C&A.
Centrum wprowadzi do Trójmiasta unikalną ofertę handlową i rozrywkową. Kilka marek zadebiutuje otwierając po raz pierwszy swoje sklepy na lokalnym rynku. Zadebiutują tu także sklepy: H&M Home i ZARA Home oferujące artykuły wyposażenia wnętrz. Największy i sklep w Polsce i Europie Środkowej otworzy tu również NIKE
W Rivierze otwarte zostanie także najnowocześniejszy w regionie multipleks sieci Helios o powierzchni 2800 mkw.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:03 Newbridge: 2021 to rok lokalnych zakupów
- 13:55 PGS wprowadzi markę własną drobnego AGD. To element strategii online
- 13:46 Kilka europejskich krajów ma plan jak odmrozić gastronomię
- 11:05 Komisarz UE: Jest pełne poparcie Komisji na odchodzenie od chowu klatkowego
- Sb 22:51 Jak zoptymalizować e-sklep pod nowe algorytmy Google?
- Sb 20:16 Spar rusza z własną marką ekonomiczną No.1
- Sb 18:18 Dzięki postępowaniom polubownym 1,7 tys. klientów zawarło porozumienia
- Sb 16:18 Sieć drogerii dm tworzy oddział we Wrocławiu i rekrutuje specjalistów
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
Żabka, Specjał, Eurocash - pełna lista firm, które uzyskały pomoc publiczną
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.