Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Realizował projekty dla Allegro, CCC i Żabki, teraz dołącza do zespołu Future Mind

Do zespołu Advisory, na czele którego stoi Izabela Franke, dołączył Jakub Nawrocki. Jako Lead UX Researcher będzie wspierał klientów Future Mind w identyfikacji potrzeb użytkowników i testowaniu nowych konceptów produktów.
Reklama

Kim jest Jakub Nawrocki

Jakub Nawrocki może pochwalić się 12-letnim doświadczeniem w pracy badawczej i analitycznej. Specjalizuje się w badaniach user experience, usability oraz customer experience. Przed dołączeniem do Future Mind przez niemal 5 lat pracował w agencji Symetria UX, odpowiadając za rozwój działu research i współtworzenie autorskich metod pomiaru doświadczeń użytkowników tj. UX Index Pyramid. Zajmował się także projektowaniem i wdrażaniem złożonych procesów badawczych zakładających cykliczne pomiary doświadczeń na różnych poziomach z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych.

Jakie projekty realizował Jakub Nawrocki

W trakcie swojej kariery zawodowej uczestniczył w wielu projektach realizowanych dla firm z branży finansowej, płatniczej, retail i e-commerce – takich jak Allegro, OLX Group, McDonald's, CCC, eobuwie.pl, jush! (Grupa Żabka), Bank ING, Santander Bank Polska czy Polski Standard Płatności (BLIK). W ostatnich latach zajmował się również coachingiem, prowadząc szkolenia z zakresu badań, a także certyfikowane szkolenia UX-PM.

W firmie technologiczno-doradczej Future Mind, Jakub Nawrocki objął stanowisko Lead UX Researcher. Poprzez projektowanie i wdrażanie procesów badawczych będzie wspierał klientów firmy w określaniu potrzeb i oczekiwań ich użytkowników, a także zajmie się weryfikacją nowatorskich konceptów produktów.

– Obszar badań jest kluczowy dla zapewnienia doskonałych doświadczeń użytkowników i tworzenia produktów odpowiadających na ich potrzeby, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych naszych klientów. Wymaga to nie tylko wiedzy eksperckiej, ale także umiejętnego wykorzystania danych – mówi Izabela Franke, Head of Advisory w Future Mind. – W najbliższym czasie jako zespół jeszcze mocniej skupimy się na doradztwie klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem takich aspektów, jak personalizacja doświadczeń oraz budowanie zaangażowania konsumentów – dodaje.

Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna, która tworzy innowacyjne produkty cyfrowe kształtujące przyszłość licznych branż.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum