Reflektor uwagi na dyskusje o handlu i e-commerce podczas #EEC2020

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2020 12:20

Reflektor uwagi na dyskusje o handlu i e-commerce podczas #EEC2020

Dyskusjom o handlu i e-commerce zostanie poświęcone wiele uwagi podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. W Międzynarodowym Centrum Kongresowym, w dniach 2-4 września br., po raz pierwszy od lockdownu, spotkają się przedstawiciele branży handlowej i nowych technologii, a także biznes, politycy i naukowcy. Wydarzenie odbędzie się w formule hybrydowej – stacjonarne sesje będą transmitowane online.

XII Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach to trzydniowy cykl dyskusji wokół tematów najważniejszych dla przyszłości Europy i rozwoju polskiej gospodarki. Wydarzeniem towarzyszącym są 5. European Tech and Start-up Days.

ZAREJESTRUJ SIĘ!

W agendzie Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2020 tematy poświęcone branży handlowej i e-commerce to:

3 września 2020 r. | 11.30-13.00
Go Global online – ekspansja w świecie e-commerce
(sesja wspólna dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days)

Skaluj swój startup globalnie przez Wielką Brytanię
prezentacja Bartosz Koziński – Department for International Trade UK

Debata:
- Midas współczesnego handlu – e-commerce wygranym koronakryzysu
- Marketplace – naturalne miejsce do rozwoju globalnej sprzedaży
- Każdy chce ogrzać się w blasku e-commerce, ale jak się wyróżnić?
- Szeroki strumień pieniędzy na rozwój firm online. Jak go wykorzystać?

3 września 2020 r. | 13.30-15.00

E-commerce i technologie
(sesja wspólna dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days)

- Digital jako strategiczny kierunek rozwoju. Handel w fazie głębokiej cyfryzacji
- Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura
- Precyzyjnie przetwarzane dane przewagą e-handlu
- Płatności w walce o idealne doświadczenie zakupowe

4 września 2020 r. | 9.30-11.00
Konsument jutra

- Pokoleniowa zmiana preferencji konsumenckich i życiowych priorytetów
- Nowe modele zakupowe i usługowe w dobie pandemii. Doświadczenie koronakryzysu
- Ekologia, technologia, wygoda, bezpieczeństwo wyznaczają ścieżkę zakupową konsumenta
- Customer experience – nowy król handlu
- „Bunt konsumencki” – czy zyska na znaczeniu jako realna siła wpływu na korporacje handlowe?
- Ścieżki dotarcia i idole masowej wyobraźni – celebryci, sportowcy, ekolodzy
- Od emocji do wartości, czyli jak kupić uwagę odbiorcy?
- Aplikacja – cała prawda o kliencie?


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6258
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.