Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Reklama Lubella Koko Jambo królem internetu

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru “Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.
Reklama

Każdy, kto pamięta przedwakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard nie będzie z pewnością zaskoczony, że czerwcowym numerem jeden wciąż pozostają kurki nioski. Czy to zamiłowanie do polskiej wsi, makaronów czy też zabawny cover hitu z lat 90. przyciągnął uwagę Polaków? Jedno jest pewne  -  reklama Lubella Koko Jambo, przygotowana przez agencję kreatywną Feeders, to prawdziwy sukces. Za zakup mediów odpowiadała agencja mediowa Starcom.

 Na drugim miejscu uplasowała się znana nam już reklama Tymbarku H2Owoc - owocowej wody w nowoczesnym wydaniu, bez dodatku cukru. Nie mamy wątpliwości, że to właśnie reklamowa piosenka Tymbarku utrzymana w świeżym, letnim klimacie uwiodła widzów - wystarczy spojrzeć na ich komentarze pod filmem. Za zakup mediów odpowiadała agencja Starcom. 

Idealna Škoda to marzenie niejednego kierowcy. Nic dziwnego, że producenci reklamy Nowa ŠKODA OCTAVIA. Ta idealna, zdecydowali się na podkład muzyczny w postaci piosenki Dream zespołu The Cranberries. Zachowany w niezwykle rodzinnym klimacie spot pokazuje to, co naprawdę ważne - wspólne przeżywanie emocji. Media zostały zakupione przez  PHD Media Direction.

 Czwarte miejsce zajęła reklama Okresowej Koalicji we współpracy z Biedronką - Razem zacznijmy Okres Zmian! Za zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker. Spot zwraca uwagę na problem, z którym boryka się wiele kobiet, a mianowicie z brakiem dostępu do środków higienicznych, takich jak tampony czy podpaski. Reklama promuje program, dzięki któremu kobiety mogą nieść pomoc innym i pomóc w zwalczaniu ubóstwa menstruacyjnego.  


YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.