Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama Shopee irytuje, ale działa! Rośnie rozpoznawalność marki

Reklama Shopee została okrzyknięta przez branżowe mianem "najbardziej wkurzającego spotu 2022 r.". Ale marketingowcy osiągnęli swój cel. Marka przebiła się do świadomości Polaków.
Reklama

- Reklama Shopee spowodowała, że przez media branżowe przetacza się znów odwieczna dyskusja: czy marketing ma być wyrafinowany, czy skuteczny? Ale tym, którzy śmieją się z Shopee, śmiech ten powinien uwięznąć w gardle. Marka Shopee: w kilka miesięcy zwiększyła znajomość wspomaganą z 20% do ponad 50% (w próbie ogólnopolskiej). W tym samym okresie poziom rozważania dla tej marki wzrósł z ZERA do kilkunastu procent. Ad recall dla ostatniej kampanii w szczycie osiągnął 35% - pisze na swoim profilu w serwisie LinkedIn Agnieszka Górnicka, prezes zarządu prezes zarządu Inquiry.

Shopee - reklama, która" wwierca się w mózg"

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z telewizyjnego debiutu reklamowego naszej marki w Polsce. Podobnie jak na innych rynkach, na których wykorzystaliśmy motyw ze znanej i lubianej przez dzieci piosenki „Baby Shark”, również z Polsce spotkaliśmy się z komentarzami, że kampania wyróżnia się, jest chwytliwa i ma viralowy potencjał. Chcieliśmy zbudować szeroką rozpoznawalność marki Shopee - mówił w rozmowie z nowymarketing.pl Michał Dmoch, marketing campaigns lead w Shopee.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum