PARTNER PORTALU

Reklamowy spot Lewiatana obejrzy 25 milionów osób

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2010 10:14

Kampania potrwa od 1 do 24 grudnia. Sieć wyemituje łącznie ponad 3 tys. telewizyjnych spotów reklamowych.

Czas emisji reklam Lewiatana wyniesie ponad 11 godzin. W czasie kampanii sieć planuje dotrzeć do ponad 25 mln osób w wieku ponad 16 lat. Prawie 65 proc. z nich zobaczy reklamę Lewiatana ponad trzy razy. Łącznie spot reklamowy będzie widziany ponad 220 milionów razy przez grupę osób w wieku od 16 lat. W ścisłej grupie docelowej sieci (kobiety w wieku powyżej 25 lat, o dochodzie powyżej 2000 zł na gospodarstwo domowe) łączna liczba kontaktów z reklamą wyniesie blisko 46 milionów razy.

 

Piętnastosekundowe spoty pojawią się na antenach takich stacji ogólnopolskich, jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN., TVP Info oraz tematycznych: TVN24, TVN Style, Polsat News, Superstacja, C+, Travel Channel, Zone Romantica, Zone Club, kuchnia.tv, WeddingTV, BBC Lifestyle, Movies24, Domo, TVS.

 

Zobacz ceny w sklepach Lewiatan

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7200

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,99

  • Śr

    8,67

  • Min

    6,36

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.