Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rekord Makro: Miliard zł obrotów marek własnych

W ciągu niecałych 11 miesięcy bieżącego roku obrotowego firmy, marki własne MAKRO osiągnęły ponad miliard zł obrotu.
Reklama
  • METRO Chef, METRO Professional, Fine Life z oferty firmy odpowiadają m.in. za sukces sprzedażowy produktów marki własnej. 
  • Pełna oferta marek własnych MAKRO liczy ponad trzy i pół tysiąca produktów, a ich liczba stale rośnie. Są one nieustannie testowane, rozwijane i doskonalone w zgodzie z bieżącymi trendami rynkowymi. 

 Makro: Rośnie udział obrotów marki własnej

– Konsekwentny wzrost udziału produktów marki własnej wynika z precyzyjnego dostosowania naszego asortymentu do indywidualnych potrzeb klientów sektora handlu detalicznego oraz małej i dużej gastronomii. Rozwój asortymentu marek własnych jest procesem ciągłym i opiera się na pogłębionej analizie specyficznych potrzeb różnych grup klientów zarówno pod kątem opakowaniowym, ale też oferty cenowej, szczególnie naszych flagowych produktów pod markami METRO Chef, METRO Professional i METRO Premium. Dla klientów z segmentu sprzedaży detalicznej wdrożyliśmy szeroką gamę produktów pod marką Fine Life, w nowoczesnej i odpowiadającej na oczekiwania rynku szacie graficznej. Asortyment dedykowany sklepom detalicznym włączyliśmy też do naszego sztandarowego programu „Zielone etykiety”, który daje gwarancję profitowości z odsprzedaży produktów marek własnych MAKRO – mówi Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego MAKRO Polska.

– W kategorii mrożonej posiadamy w ofercie szereg produktów, także unikatowe Edamame czy kasztany jadalne. W kategoriach suchych spożywczych rozszerzyliśmy standardowy asortyment o szereg specjalistycznych rozwiązań jak np.: różnorodne typy mąk dedykowanych do wszelakich form wypieków czy chociażby makarony typu durum – dodaje Sławomir Leszczyński.

Makro dla HoReCa

MAKRO ma zamiar konsekwentnie rozwijać ofertę produktów marki własnej z myślą o potrzebach klientów profesjonalnych z sektora HoReCa i Traders.

– Będziemy szczególnie skupiać się na rozwoju asortymentu o charakterze convenience dedykowanego profesjonalnej gastronomii, co stanowi odpowiedź na wyzwania rynku pracy i pozwoli zwiększyć produktywność naszych klientów. Chodzi tutaj o produkty częściowo przetworzone oraz półprodukty stosowane w kuchniach naszych klientów (produkty gotowe do serwowania lub po częściowej obróbce termicznej). W związku z rosnącą świadomością ekologiczną nadal będziemy rozwijać asortyment vege oraz produkty wytwarzane z poszanowaniem polityki zrównoważonego rozwoju. Równie istotna jest dla nas optymalizacja asortymentu dedykowanego sklepom spożywczym – w szczególności nieustanne dostosowywanie asortymentu oraz form opakowaniowych i ekspozytorów półkowych do potrzeb sklepów małego formatu – mówi Sławomir Leszczyński.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum