Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rekordowe wydatki sieci na przedświąteczne reklamy telewizyjne

Według danych firmy Nielsen za okres 16-22 grudnia na reklamę żywności w TV wydano łącznie 59 338 417 zł. Wśród największych reklamodawców znalazły się trzy sieci handlowe: Lidl (5 023 285 zł), Tesco (4 942 461 zł) oraz Media Expert (8 998 090 zł).
Reklama

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć Lidl pojawia się prawie w każdym zestawieniu - za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł. Tydzień później było to 8,8 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum