Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Restauracje KFC, Burger King i Pizza Hut wprowadziły karty podarunkowe

AmRest - jako pierwsza firmą gastronomiczna w Polsce - wprowadziła na rynek karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych.
Reklama
AmKarty, dostępne od października 2011 r., są akceptowane w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce. Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela.

Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego (do kwoty 380 zł w skali roku przy finansowaniu z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych). Podobnemu zwolnieniu nie podlegają tradycyjne, papierowe bony towarowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum