Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rewolucja w IKEA. Pierwszy sklep bez trasy dla klientów

Ikea testuje nową koncepcję sklepu w Szanghaju, zbudowaną wokół doświadczeń klientów, eventów i zrównoważonego rozwoju, ale bez charakterystycznej dla sklepów sieci ustalonej trasy.
Reklama

Brak ustalonej trasy

Koncepcja „Home Experience of Tomorrow” skupia się na emocjach i wzmacnianiu doświadczeń klientów. Najbardziej uderzającym oderwaniem się od przeszłości jest rezygnacja z wytyczonej trasy spacerowej, typowej dla sklepów Ikea. Zamiast tego pojawi się mieszanka tętniących życiem przestrzeni dla wydarzeń i współtworzenia oraz cichych miejsc, w których odwiedzający mogą się zrelaksować. Kolory ułatwią poruszanie się po każdym obszarze, dając odwiedzającym większy wybór sposobu spędzania czasu w sklepie.

Odwiedzający – sklep, który chce być czymś więcej niż sklepem,  nie mówi już o „klientach” – będą mogli łączyć się w „huby społecznościowe”, co umożliwą fizyczne przestrzenie przeznaczone dla warsztatów i dzielenia się wiedzą.  W nowej Ikei jest też studio, w którym pracownicy i influencerzy mogą tworzyć treści.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.