Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Robert Krzak, Piotr i Paweł: Przewagą konkurencyjną jakość i produkty świeże

Przewagą konkurencyjną – we wszystkich formatach sklepowych – jest wysoka jakość i duży udział w sprzedaży produktów świeżych oraz sposób prezentacji i wystrój sklepu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”.
Reklama

Czy obecnie w Polsce jest dobry czas na format supermarketów i jakie elementy decydują o jego przewadze konkurencyjnej? - Myślę, że w Polsce jest podobnie jak na rynku niemieckim, który jest rynkiem dyskontów, ale największymi graczami pod względem obrotu są operatorzy supermarketów. Na obecnym etapie rozwoju polskiego rynku dyskonty spełniają swoją rolę. Ale nasze społeczeństwo bogaci się i w związku z tym chce mieć większy wybór i w inny sposób chce kupować – co widać po dyskontach, które poprawiają standard kupowania i poprawiają ofertę asortymentową - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”.

- Jaki będzie udział w całym rynku FMCG supermarketów – nie wiem, ale dyskonty pewnie będą największym kanałem w Polsce. Ciągle stawiam znak zapytania przed hipermarketami – myślę, że ich droga przez mękę nie jest skończona, mimo wielu prób zapobiegania temu. Będą rosły i dyskonty i supermarkety – ale w samych supermarketach też musi nastąpić konsolidacja, którą widać - dodaje.

Jego zdaniem przewagą konkurencyjną – we wszystkich formatach – jest wysoka jakość i duży udział w sprzedaży produktów świeżych – częściowo zza lady. Ponadto sposób prezentacji i wystrój sklepu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum