Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla
Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami.

Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla, fot. mat. prasowe
Reklama
Grupa Trefl, jeden z największych producentów puzzli w Europie i wiodący producent gier planszowych w Polsce.
Kampania marketingowa grupy Trefl
Akcja, która przypominała przedświątecznego śledzika u Make Life Harder, polegała na odgadnięciu przez obserwatorów kultowego duetu hasła, które wcześniej wylosował Makłowicz. W charakterystycznym dla siebie stylu opisał zagadkowe słowo jedynie za pomocą wyrazów zaczynających się na literę “P”. Dziesięć pierwszych osób, które odpowiedziało prawidłowo otrzymało od marki Trefl grę “Po prostu P”. Wszystko to realizowane było na insta stories na instagramowym profilu Make Life Harder.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama