Robert Makłowicz zastąpi Henia i Krysię w reklamach Tesco
W reklamach Tesco animowanych Henia i Krysię zastępuje kucharz Robert Makłowicz. Startująca właśnie kampania promuje świeże artykuły żywnościowe oraz "gwarancję 100 proc. satysfakcji".
Nowa kampania będzie koncentrować się na świeżych produktach i emocjach związanych z dzieleniem się przygotowanymi potrawami z rodziną i przyjaciółmi. Zmianie ulegnie również sposób prezentacji cotygodniowej oferty promocyjnej sieci. Reklamy telewizyjne również będą wspierały obietnicę jakości i świeżości.
W nowej kampanii telewizyjnej do skosztowania świeżej oferty Tesco zachęcać będzie Robert Makłowicz, który od dwóch lat wspiera produkty marki Tesco uczestnicząc również w ich rozwoju. Znany podróżnik i krytyk kulinarny będzie teraz stale obecny w wizerunkowych spotach marki. Ekspertów Tesco - Henia i Krysię wciąż będzie można spotkać na Facebooku.
Przeczytaj także:
- Rok temu obniżyliśmy ceny kilku tysięcy produktów w kampanii „Ciach!". Teraz, w najnowszej kampanii stawiamy na nasz główny atut - świeżość produktów - mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska. - Jesteśmy pewni jakości naszych produktów i chcemy, aby nasi klienci również darzyli je zaufaniem. Dlatego objęliśmy nasze produkty Gwarancją 100% Satysfakcji. Co oznacza, że jeśli produkt Tesco nie spełni wszystkich oczekiwań klienta, będzie mógł go oddać do sklepu otrzymując pełen zwrot gotówki - dodaje.
Zmiany zobaczymy nie tylko w reklamach telewizyjnych, ale również w ulotkach promocyjnych i samych sklepach. Nowością będą również zupełnie nowe wizualizacje na naczepach ciężarówek dostarczających produkty do sklepów firmy. Już teraz ponad 70 samochodów rozwożących produkty po całej Polsce ma nowe przyczepy, nawiązujące do obietnicy świeżości i wysokiej jakości produktów sprzedawanych w Tesco. Do końca maja będzie ich ponad 100.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 21:34 Planował zniszczyć serwery Amazona, by zniszczyć internet
- 19:15 Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
- 19:09 Prokuratura zbada sprawy działających lokali gastronomicznych i siłowni
- 19:08 Dyrektor KIS będzie wydawał interpretacje ws. opłaty cukrowej
- 18:07 YOPE: Docelowo chcemy, żeby nasze produkty były w TOP 10 na Amazonie
- 16:55 Roboty dostarczają zakupy do domów w Singapurze
- 15:56 Sklepy sportowe włączone do tarczy branżowej
- 15:55 Panika pandemiczna wywindowała wyniki Bio Planet
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.