Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Roczne nakłady gazetek promocyjnych sięgają 6 mld egzemplarzy

Aż 88 proc. mieszkańców miast czyta periodyki o promocjach co najmniej raz w tygodniu. Ich łączne roczne nakłady sięgają nawet 6 mld egzemplarzy, co oznacza, że na każdego Polaka przypada 150 gazetek na 365 kalendarzowych dni - podaje money.pl.
Reklama

Jak wynika z badań firmy ABR Sesta, w zeszłym roku wychodziło u nas blisko 8500 tego typu publikacji. We wszystkich można było znaleźć aż 1,7 mln promocji.

Ceną jakiego produktu Lidl, Biedronka czy Tesco chwaliły się najczęściej? Bezapelacyjnym liderem jest łopatka wieprzowa bez kości. W gazetkach wystąpiła aż 626 razy.

Co ciekawe, tak jak ginie rynek tradycyjnej papierowej prasy, tak samo zmienia się i wydawnictwo reklamowych periodyków. Teraz coraz częściej sprawdzamy ceny w smartfonach.

Czytaj więcej w money.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum