Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Roślinna Paczka i Pyszne.pl zachęcają do bycia wege. Co w środku?

VEGANUARY to globalny ruch, który inspiruje ludzi do spróbowania roślinnej diety w styczniu. Idea staje się coraz bardziej popularna w naszym kraju - w tym roku grupa polskich startupów odpaliła specjalnie z tej okazji akcję Roślinna Paczka. Z kolei Pyszne.pl przygotowało serię publikacji o tym, jak żyć bez mięsa czy produktów odzwierzęcych, a także stworzyło postać niekonwencjonalnego Wege Trenera, w którą wcielił się Rafał Rutkowski. Filmy publikowane będą przez cały styczeń na Instagramie oraz TikToku aktora oraz na stronie www.wegetrener.pl.
Reklama

Czym jest Roślinna Paczka

Roślinna Paczka to kolektyw stworzony przez polskie start-upy produkujące roślinne zamienniki mięsa i nabiału, który powstał w celu promowania idei VEGANUARY. Kto za nią stoi? Producenci roślinnych alternatyw dla  nabiału - Wege Siostry i It's Bean! oraz twórcy roślinnych zamienników mięsa - Bezmięsny i Apollo Roślinny Qurczak. By zachęcić odbiorców do dołączenia do ruchu VEGANUARY, stworzyli wspólną paczkę wegańskich produktów, która ułatwi ograniczenie lub rezygnację z mięsa czy nabiału w tym miesiącu.  

Co znajdziemy w Roślinnej Paczce

Roślinna Paczka to aż 11 produktów w bardzo korzystnej cenie. W Roślinnej Paczce znajduje się m.in. Osełka Roślinna z nerkowcami, Bezmięsny Boczek, Qurczak Złocisty czy alternatywę jogurtu It's bean! Malina&Czekolada. Patronat nad projektem objęła kampania RoślinnieJemy oraz akcelerator łączący technologię i branżę spożywczą - FoodTech.ac.  

Zaangażowanie kilku firm we wspólną akcję przy okazji Veganuary pokazuje, że gramy do jednej bramki – wszystkim nam zależy by dać odetchnąć planecie i zwierzętom. Ostatnie lata to czas, w którym roślinne odżywianie przestało wymagać ekwilibrystyki. Przede wszystkim jednak roślinne produkty są w końcu smaczne. Roślinna paczka to dobry sposób dla wszystkich podejmujących styczniowe wyzwanie, by przekonać się, że nie musimy iść na kompromis wybierając roślinne alternatywy mięsa i nabiału - komentuje Maciej Otrębski z kampanii RoślinnieJemy.  

Polacy chcą być wege

- Polscy konsumenci są otwarci na nowości, a nasi przedsiębiorcy, technolodzy żywności oraz kulinarni pasjonaci podjęli wyzwanie zbudowania czegoś nowego. Dzięki temu dziś Apollo Roślinny Qurczak, It's bean, Bezmięsny i Wege Siostry mogą bez kompleksów stawać szranki z najlepszymi globalnymi graczami - dodaje Piotr Grabowski, FoodTech.ac.  

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum