Roślinne odpowiedniki mięsa rozpychają się na półkach Żabki

Bezmięsne przekąski do niedawna kupowali głównie mieszkańcy dużych miast, aktualnie równie chętnie sięgają po nie osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach. Dlatego Żabka systematycznie rozszerza asortyment produktów w 100% roślinnych. Właśnie do oferty sieci trafił wegger, czyli burger w 100% roślinny, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO. To już kolejna – po hot dogu z parówką z białka grochu i białka ziemniaczanego oraz hot dogu z parówką serową – bezmięsna przekąska na ciepło, którą można kupić w sklepach sieci.
Produkt zapakowany jest w pudełko i owinięty w biały pergamin, w którym wkładany jest do podgrzania. Cały proces przygotowania produktu odbywa się w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, co oznacza, że burger został zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego, łącznie z sosem i wszystkimi dodatkami.
– Systematycznie rośnie liczba unikalnych konsumentów produktów takich, jak vege hot dog czy roślinne smoothie FOODINI. Co więcej, po FOODNI regularnie wraca już jedna trzecia naszych klientów. Dlatego reagujemy na te potrzeby i nieustannie rozwijamy ofertę produktów w 100% roślinnych. I tak, w marce własnej Szamamm, ilość dań gotowych bezmięsnych przyrasta szybciej niż mięsnych. Podobnie jest z kanapkami Tomcio Paluch. Mamy nadzieję, że nasza nowość, czyli wegger, również podbije podniebienia osób robiących zakupy w naszej sieci – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Przeczytaj także:
Weggery są dostępne w asortymencie Żabka Café od 28 października br. Można je kupić we wszystkich sklepach sieci w cenie 5,99 zł / szt.

- 09:08 Da Grasso: W 2020 r. uruchomiliśmy 8 nowych pizzerii, w marcu planujemy...
- 09:05 Do naszego koszyka częściej trafiają produkty w opakowaniach zbiorczych
- 08:59 MRPiT: pracujemy nad ostatecznym kształtem przepisów ws. pracy zdalnej
- 08:53 Dziś Amazon uruchomił polską wersję swojego sklepu
- Pn 19:51 Radni Strasburga chcą określać szczury i pluskwy mianem „współbiesiadników”
- Pn 19:44 Kubuś w wersji Immuno
- Pn 18:01 AI zbadała ruch pieszych w Warszawie - pustki w galeriach, wierni w kościołach
- Pn 16:29 Müller: Polska z funduszy unijnych otrzyma 770 mld zł
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.