Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rośnie apetyt na marki własne

W 2019 roku sprzedaż wartościowa marek własnych w Polsce wyniosła 34 mld zł. Jak podaje Nielsen, takie towary odpowiadają już za 20 proc. sprzedaży produktów FMCG.
Reklama

Jak podaje firma, shopperzy już zdecydowali, że chcą kupować marki własne, dlatego producenci i dystrybutorzy muszą aktywnie przygotować się do budowania przewagi konkurencyjnej.

Przypomnijmy, że najpopularniejsze i najczęściej kupowane produkty tego typu to nabiałowe marki własne dwóch największych sieci — Mleczna Dolina (Biedronka) i Pilos (Lidl).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum